Page 8 - OLE aastaraamat 2014
P. 8

6
Operation Lifesaver Inc presidendi pöördumine
Joyce Rose
President
Näed raudteerööpaid? Mõtle rongile!
2014. aasta oli Operation Lifesaver Inc. jaoks täis väljakutseid ja põnevust. Sel aastal toimus ST3 – OL-i suurejooneline teavituskampaania tunnuslausega „Näed raudteerööpaid? Mõtle rongile!” (See Tracks? Think Train!). ST3 kampaania eesmärk oli suurendada avalikkuse teadlikkust raudtee piirkonnas varitse- vatest ohtudest ning meie kampaania oli suunatud laiale sihtrühmale, millesse kuulusid nii jalakäijad, mootorsõidukijuhid kui ka rongireisijad. Kampaania põhisõnumina kasutati võrdlust spordivallast –„See ei ole võrdne konkurents”, kui inimene või mootorsõiduk peab võistlema rongiga. Kõik kampaaniamaterjalid on saadaval nii inglise kui ka hispaania keeles.
ST3 kampaania üheks osaks sai auhinnatud teavi- tusmaterjalide komplekt, kuhu kuulusid video- ja raa- dioreklaamid, plakatid, veebileht SeeTracksThinkTrain. org ja sotsiaalmeediakanalites kasutamiseks kohan- datud ribareklaamid ning infograafika. Kampaanial oli kaks suurepärast kõneisikut: Mark Kalina jun (raud- teeülesõidul toimunud õnnetuses jalad kaotanu) ja Russ Fletcher (vedurijuht, kes on olnud tunnistajaks pal- judele ohutusreeglite eiramise juhtudele nii raudteega piirneval alal kui ka ülesõidukohtadel).
ST3 kampaanias osales rohkelt koostööpart- nereid, kelle hulka kuulusid USA transpordi- amet, Ameerika Raudteede Assotsiatsioon, kauba- vedudega tegelevad raudtee-ettevõtted, Amtrak ja
transiidifirmad. Kampaania avaüritus toimus 8. aprillil 2014 Washingtonis ning satelliitmeedia vahendusel anti intervjuusid kümnetele tele- ja raadiojaamadele. Juba esimesel kampaanianädalal jõudis meie sõnum enam kui 3,5 miljoni inimeseni!
Alates kampaania väljakuulutamisest möödunud aastal on OL jälginud imetluse ja tänulikkusega, kuidas USA osariikide OL organisatsioonid ning ohutuspart- nerid on kampaania sõnumit edastanud. Kampaania edastamise kanaliteks on olnud televisioon, raadio, reklaamid kinodes, kampaaniaplakatid, profispordiüri- tuste sponsorlus ja konkreetsetele sihtrühmadele, nagu veoki- ja koolibussijuhid, suunatud tegevus. Tulemused on olnud lausa suurepärased: ainuüksi video- ja raadio- reklaamide eeldatav publik on 225 miljonit inimest, kes on näinud või kuulnud 430 tele- ja raadiojaamas 75 000 korda edastatud kampaaniasõnumit. ST3 kampaania jätkub OL-i eestvedamisel ka 2015. aastal.
Operation Lifesaver Estonia aastaaruanne 2014


































































































   6   7   8   9   10