Page 29 - Raudteeliiklusõnnetuste 2023. a ohutusjuurdluste aastaaruanne
P. 29

 4. Soovitused
4.1 Soovituste lühiülevaade ja esitlus
Soovitused formeeruvad ohusjuurdluse käigus ja nad sõnastatakse ohutusjuurdluse aruande lõpus. Aruanne edastatakse alati ohutusasutusele (TTJA) sõltumata sellest, kas aruanne üldse sisaldab raudteevaldkonda puudutavaid soovitusi või mitte. Samuti edastatakse aruanne alati õnnetusjuhtumiga seotud raudteeveo- kui ka infrastruktuuri- ettevõttele. Viimased on sageli soovituste lõpptäitjad. Lõpptäitjaks võib olla ka ohutusasutus. Soovitused võivad olla suunatud muule asutusele või institutsioonile, kelle vastutada ja korraldada on antud raudteeohutusega seonduv küsimus. Kõik soovituste adressaadid esitavad iga-aastaselt aruande menetlemise hetkeseisust. Esimene aruanne menetlemise seisust esitatakse OJK-le peale ohutusjuurdluse aruande valmimist järgneva aasta 1. aprilliks. Menetlemine lõpeb aruande esitamisega, kui soovitus on aktsepteeritud ja täidetud, tagasi lükatud või tema menetlemine katkestatud. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet jälgib ja suunab lõpptäitjatest raudtee-ettevõtete soovituste menetlemist. Soovituste menetlemise kohta esitab oma kokkuvõtva aruande OJK-le ka TTJA.
Aastaaruanne 2023
  Soovituse valdkond
Aasta, soovituste arv 2019 2020
Tabel 7
2021 2022 2023
Soovitused ohutuse suurendamiseks
           Raudteeinfrastruktuuri - hooldamine ja korrashoid
Raudteeveeremi - hooldus, korrashoid ja käitlemine
Järelevalve - korraldamine
Maanteede - liikluskorraldus, liikluskorraldusvahendid
Teede talihooldustööde - tegemine
Liikluspropaganda, - koolitus
- - - 1
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
- - - -
                                    29













































































   27   28   29   30   31