Page 27 - Raudteeliiklusõnnetuste 2023. a ohutusjuurdluste aastaaruanne
P. 27

   Personaalne jaotus
Aasta, hulk
2019 2020
- - - - - -
- - - - - - - -
- -
Tabel 5
2021 2022 2023
- - - - - - - - -
- - - - 8 - - - - - - -
- 8 -
Vigastatuid ja hukkunuid personaalse jaotuse järgi
Aastaaruanne 2023
            Hukkunuid
Vigastatuid
Reisijad Personal Kolmandad isikud Kokku Reisijad Personal Kolmandad isikud Kokku
                                                  3.5 Viimase viie aasta jooksul uuritud õnnetused ja vahejuhtumid (2019 – 2023)
Viimase viie aasta jooksul on toimunud 1 õnnetusjuhtum, mille kohta avati ohutusjuurdlus.
11. märtsil 2022 toimus tõsine raudteeliiklusõnnetus Lõuna-Eestis Ropka automaatselt seadistatud raudteeülesõidukohal. Ohutusjuurdlus lõpetati 2023. aastal.
Ohutusjuurdluse Keskus kogub iga talle teada antud õnnetusjuhtumi kohta informatsiooni. Selleks teeb ta koostööd raudtee-ettevõtete kui ka teiste asutustega. Esialgse hindamise käigus kujundab OJK oma üldise seisukoha juhtumi mõju kohta ohutusolukorrale. Suhteliselt väikese iga-aastase õnnetusjuhtumite koguhulga tõttu ei näita viie aastane statistika alati trendi pikemas perspektiivis. Selle aja jooksul toimuvad enamasti arvulised kõikumised ei ole usaldusväärsed suuremate üldistuste tegemiseks. Üksikutel aastatel toimunud õnnetuste hulk ja korraldatud ohutusjuurdlused kajastavad hetkeolukorda raudteeliikluses tervikuna. Raudteeliikluse ohutuses kajastuvaid usaldusväärseid trende väljendab uuritud raudteeõnnetuste statistika, mis tunduvalt ületab viie aastase horisondi.
27














































































   25   26   27   28   29