Page 37 - OLE aastaraamat 2014
P. 37

madalam eelmise aasta tulemusest, kuid sellegipoolest kõrgem keskmisest tulemusest, mis on sarnase mahuga välireklaamis tavaliselt saavutatud (43%, viimased 30 sama mahuga uuritud kampaaniat; andmekogujad TNS Emor ja Norstat). Kampaania mõju saab eelkõige mõõta vahega reklaami mäletajate ja mittemäletajate suhtu- mise võrdluses. Kui koguvalimist 68% arvas, et antud plakat sobib edastama raudteeohutuse sõnumit, siis reklaami mäletajatest arvas nii suisa 80% ja mittemä- letajatest 58%. Mõlemad numbrid on kõrged, reklaami mäletajate 80%-line positiivne suhtumine näitab kind- lasti kampaania õnnestumist.
Qr - Kampaania video
OPERATION LIFESAVER ESTONIA 2014
35


































































































   35   36   37   38   39