Page 34 - Raudteeliiklusõnnetuste 2023. a ohutusjuurdluste aastaaruanne
P. 34

 Aastaaruanne 2023
       Soovitus nr 02
Kuupäev
juhtimiskeskuse kaudu juhtumite registris.
Raudteeveeremi juht peab teadma võimalikest ohtudest, mis võivad liikluses esineda, kui vedurifoori näit ootamatult muutub.
Seis Selgitus
   Täiendada AS Eesti Raudtee ettevõttesiseseid töökorralduslikke juhendeid nõudega kontrollida dispetšerile saabunud teate vedurifoori ootamatu näidu muutumise asjaolusid ja tagasisidena anda raudteeliikluse ohutuse tagamiseks vajalikud juhised vedurijuhile.
       27.03.2023
24.11.2023
  Aktsepteeritud ja täidetud
  Operatiivkorraldus nr 18-2/28 sätestab veeremijuhtidelt vedurifoori ootamatute näidumuutuste teadete registreerimis- kohustust ettevõtte infosüsteemi juhtumite registris Pony ja veeremijuhi kohustuse sama teate edastamiseks raudteeveo-ettevõtjale.
Korralduse nr 18-2/28 täiendus vedurijuhi kohustus kiiruse vähendamiseks kuni 40 km/h, et tagada paremini rongi peatamise võimalus võimaliku takistuse ilmumisel ülesõidul.
 Soovitus nr 03
         Šundi kadumise vältimise üheks võimaluseks on liiklustsentralisatsiooni kaasajastamine. Enne seda on mõistlik suurendada tähelepanu ja kontrolli seadmete töö üle.
  Kuni Ropka jaama liiklustsentralisatsiooni ümberehitamiseni ja ülesõidukoha seadmete uuendamiseni 2024. aastal võtta AS Eesti Raudteel seadmete töö erilise tähelepanu alla. Arvestades seadmete vanust, tihendada nende tehnokontrolli.
  Kuupäev
Seis Selgitus
   Alates märts 2022
  Aktsepteeritud ja täidetud
   AS Eesti Raudtee on võtnud kasutusele Ropka jaamas ja Ropka raudteeülesõidukohal täiendavalt järgmised hooldustegevused:
• hoolduse käigus kontrollitakse lähenemispiirkonna rööbasahela pinget ja teostatakse vajalik seadistamine;
• ilmaolude järskude muudatuste puhul tehakse täiendav kontroll;
 34












































































   32   33   34   35   36