Page 36 - Raudteeliiklusõnnetuste 2023. a ohutusjuurdluste aastaaruanne
P. 36

 Kuupäev Seis Selgitus
Aastaaruanne 2023
   Koheselt rakendatud
Koheselt rakendatud
  Aktsepteeritud ja täidetud
  Instruktorvedurijuhid on perioodiliselt nii vedurijuhtide väljaõppe üldkoolituse loengutel kui ka vedurijuhi lisasertifikaadi täiendkoolitustel toonitanud vedurijuhi tegevuse olulisust automaat- blokeeringuga ja veduri automaat- signalisatsiooniga varustatud piirkonnas valge tule süttimisel. Antud rikkel võib olla otsene seos liiklusohutusega, mis nõuab vedurijuhi viivitamatut tegutsemist ja info edastamist.
Instruktorvedurijuhid on koostöös EVRi ohutusosakonna töötajatega leppinud kokku, et vedurijuhtide poolt tehtud ettekanded veduri automaat- signalisatsiooniga varustatud piirkonnas valge tule süttimise kohta fikseeritakse rongidispetšerite poolt EVRi teavitussüsteemis PONY ning edastatakse samaaegselt Elroni liikluskorralduse ja -ohutusega seotud töötajatele.
   Soovitus nr 05
      OJK lähtub Komisjoni rakendusmäärusest 2020/572, mille kohaselt ohutusalaseid soovitusi võib anda ka selliste täiendavate tähelepanekute kohta, mis asjaomast juhtumit ei põhjustanud ega aidanud sellele kaasa.
Raudteeseaduse kohaselt on kolmandad isikud kohustatud Ohutusjuurdluse Keskuse nõudmisel esitama nende valduses oleva asjassepuutuva teabe.
  Häirekeskusel analüüsida mõiste „teabe valdaja“ kõiki iseloomulikke tunnuseid. Viia mõiste „teabe valdaja“ kasutamine kooskõlla Päästeseaduse, Raudteeseaduse ja määruse Hädaabiteadete menetlemise andmekogu asutamise ja andmekogu pidamise põhimääruse mõttega.
     25.03.2024
   Tagasi lükatud
   Majandus- ja Kommunikatsiooniministri 9.11.2012 määruse nr 72 „Ohutusjuurdluse kord“ §3 lg 3 loetelus puudub viide Häirekeskusele.
Direktiivi (EL) 2016/798 artikli 2 kohaselt direktiivi Häirekeskusele ei kohaldata.
 36



















































































   33   34   35   36   37